Vragen?

Vragen?

Heeft u vragen? wellicht vind u uw antwoorden in de informatie hier beneden. Mocht u desondanks geen antwoord vinden? neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.

Praktische info

Openingstijden

  • Maandag 7.30-19.00 uur
  • Dinsdag 7.30-17.30 uur
  • Woensdag 7.30-18.00 uur
  • Donderdag 7.30-19.00 uur
  • Vrijdag 8.00-17.00 uur

Eerste bezoek

Komt u voor de eerste keer in onze praktijk? Dan verzoeken wij u vriendelijk aan de volgende dingen te denken:

  • Kom op tijd en neem een geldig legitimatiebewijs en/of zorgverzekeringspasje mee. Indien het telefonisch nog niet gelukt is alle benodigde gegevens te noteren, kan dit voorafgaand aan uw intake.
  • Vul vooraf de vragenlijst in die wij u per mail gestuurd hebben. Hierdoor hebben wij al een globaal beeld van uw klachten en kunnen wij de intake gerichter uitvoeren.
  • Heeft u een verwijsbrief, brief van een specialist of kopieën/verslagen van röntgenfoto’s of scans, dan mag u deze meenemen zodat wij deze kunnen meenemen in het onderzoek.
  • Neem uw eigen handdoek mee.
  • Moet u uw behandeling (deels) zelf betalen? Vergeet dan uw portemonnee niet.

Annuleren van afspraken

Geplande afspraken kunnen bij verhindering ten minste 24 uur van tevoren worden geannuleerd en/of verplaatst.
Afspraken die zonder geldige opgaaf van reden binnen 24 uur worden geannuleerd of zonder afmelding niet worden nagekomen, worden in rekening gebracht.

Tarieven & vergoedingen chiropractie

Chiropractie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Het verschilt per zorgverzekeraar en aanvullend pakket hoeveel u vergoed krijgt. Het actuele overzicht van de vergoedingen per zorgverzekeraar vindt u op: www.zorgwijzer.nl/vergoeding/chiropractie

U zult uw behandeling in eerste instantie zelf moeten betalen. Dit kan aan de balie per pin of contant. De rekening dient u vervolgens in bij uw zorgverzekeraar, die het deel dat vergoed wordt vervolgens binnen enkele dagen terug op uw rekening stort.

De tarieven voor chiropractie zijn als volgt:

  • Eerste consult: € 70
  • Vervolgconsult: € 52
  • Rapport: € 45

Tarieven & vergoedingen fysiotherapie

Fysiotherapie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Slechts in enkele gevallen wordt de behandeling vergoed vanuit de basisverzekering. Wij informeren u hierover als dit voor u het geval is. Het actuele overzicht van de vergoedingen per zorgverzekeraar vindt u op: www.zorgwijzer.nl/vergoeding/fysiotherapie

Behandeling wordt alleen vergoed als wij een contract met uw zorgverzekeraar hebben. Als dit niet het geval is, krijgt u de behandeling niet of niet volledig vergoed. Dit is afhankelijk van uw polis. Wij hebben contracten met onderstaande zorgverzekeraars:

 

Behandelingen worden rechtstreeks gedeclareerd bij de zorgverzekeraar. Indien u niet aanvullend verzekerd bent of uw aantal jaarlijkse vergoedingen overschrijdt, zijn de tarieven voor de verschillende behandelingen als volgt:

  • Intake € 40
  • Regulier consult € 31
  • Consult aan huis € 40
  • Eenmalig fysiotherapeutisch onderzoek € 48
  • Oedeemtherapie € 40

De kosten voor het opstellen van een fysiotherapeutisch rapport bedragen €45.

Kwaliteit

Klachtenregeling chiropractie

Uw mening, suggesties en klachten doen er toe!

Klachten en geschillen
Uw chiropractor hoort het uiteraard graag als u tevreden bent over behandeling en resultaten. Het kan helaas ook voorkomen dat u een andere ervaring hebt, ook dan is het belangrijk dat u uw mening of klacht naar voren brengt.
In gesprek met uw chiropractor

Wij adviseren u om eventuele problemen altijd eerst met uw chiropractor te bespreken. Vaak kunnen problemen in onderling overleg opgelost worden. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van de Nederlandse Chiropractoren Associatie.

Klachtenfunctionaris NCA
De klachtenfunctionaris handelt vanuit een oprecht geïnteresseerde belangstelling en zal er alles aan doen om te proberen, samen met u en de zorgverlener, een zinvolle en bevredigende oplossing te vinden, zo mogelijk met behoud van de relatie en onderling vertrouwen. Verloopt dit niet naar wens dan kan de klachtenfunctionaris u adviseren over een mogelijk vervolgtraject. De klachtenfunctionaris werkt volgens het beroepsprofiel van de VKIG.

Geschillenregeling
Alle leden van de NCA zijn geregistreerd in het kwaliteitsregister van de Stichting Chiropractie Nederland. Mocht er na gesprekken met uw chiropractor en/of met behulp van de bemiddeling door de klachtenfunctionaris geen oplossing worden bereikt, dan kan er sprake zijn van een geschil. Via de SCN is er een geschillenregeling beschikbaar. De klachtenfunctionaris kan u hier over inlichten. Vanaf 1 januari 2023 kunt u met uw geschil terecht bij de Geschillenregeling KPZ.

Uw melding wordt altijd geregistreerd en kan aanleiding zijn tot een maatregel ter verbetering van de hulpverlening.
Klachtenfunctionaris: dagelijks te bereiken voor patiënten en chiropractoren op telefoonnummer 088 – 024 51 66 of via klachtennca@cbkz.nl.

Aangesloten bij en certificeringen

Al onze fysiotherapeuten zijn geregistreerd in het Nederlandse kwaliteitsregister voor fysiotherapeuten (www.kngf.nl). Dit betekent dat wij voldoen aan de kwaliteitseisen en richtlijnen van het KNGF.

Onze chiropractor is aangesloten bij de Nederlandse Chiropractoren Associatie en geregistreerd chiropractor bij de Stichting Chiropractie Nederland.

Stel uw vraag

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.